Openingsdienst vrijdagavond 5 april

Gepubliceerd op 14 maart 2024 om 20:00

Nog een paar weken dan is het zover en nemen we de Oosterpoort in gebruik. Met dankbaarheid kijken we uit naar het openingsweekend van 5-7 april. Tegelijk wordt op dit moment nog hard gewerkt om de Oosterpoort gereed te maken voor de ingebruikname.

Op vrijdagavond zal de Oosterpoort officieel in gebruik worden genomen tijdens een openingsdienst die begint om 19:30 uur. De kerkzaal is open vanaf 19:00 uur. Iedereen is van harte welkom. We verzoeken u om op de fiets of lopend te komen in verband met de parkeerruimte.

De openingsdienst zal ook online te volgen zijn via het YouTube kanaal van Hervormd Woudenberg. Meer informatie en verdere mededelingen over deze dienst zal de Algemene Kerkenraad met u delen via de kerkapp en de kerkbode.