Bouwupdate februari 2024: oplevering en sleuteloverdracht

Gepubliceerd op 16 februari 2024 om 19:20

Op vrijdag 16 februari heeft de vooroplevering van de Oosterpoort door aannemer Osnabrugge plaatsgevonden. De benedenverdieping is helemaal gereed en diezelfde dag heeft het College van Kerkrentmeesters de sleutels overhandigd aan huisartsenpraktijk de Zandbloem.

Ook het kerkelijk centrum is ver gevorderd. De aannemer zal daar in de komende weken nog wat overgebleven werkzaamheden uitvoeren en tegelijkertijd kunnen we als gemeente de eigen afbouwwerkzaamheden uitvoeren. Denk hierbij o.a. aan het afwerken van de uitgiftebalie bij de keuken en het indelen van kasten en bergruimtes en het maken van boorden.

Ook zullen er meubels geplaatst worden die door gemeenteleden zijn gemaakt en wordt het fotobehang in de kapstoknissen aangebracht. De technische ruimte wordt ingericht voor de live-streamuitzendingen en kerktelefoon. Buiten hopen we met behulp van vrijwilligers de beplanting aan te brengen. En ook zullen we nog meerdere keren een beroep op u doen voor schoonmaakavonden. We bedanken iedereen voor zijn vrijwillige inzet in de afgelopen weken!