Hulp gezocht voor open dag 6 april

Gepubliceerd op 16 februari 2024 om 19:28

Heeft u het al in de agenda gezet? Zaterdag 6 april vieren we de opening van de Oosterpoort!

De voorbereidingen zijn in volle gang. We zullen nog niet alles verklappen, maar houd u alvast rekening met een programma tussen 10 en 21 uur. Er zullen mooie voorstellingen zijn voor jong & oud, een hapje & een drankje, een avondprogramma en natuurlijk kan de Oosterpoort bekeken worden. U als lid van de gemeente, maar ook de mensen uit de wijk en de geïnteresseerde Woudenberger zullen de komende periode uitgenodigd worden om zaterdag 6 april met ons mee te vieren. Wij rekenen op uw komst; tot 6 april!

Vrijwilligers gezocht voor open dag

Een enthousiaste groep gemeenteleden werkt ondertussen aan de voorbereidingen voor de open dag op zaterdag 6 april. Wij rekenen op veel bezoekers. Graag willen we de bezoekers, en in het bijzonder diegenen die anders niet of nauwelijks in een kerk komen, een warm welkom geven. Hiervoor zoeken we nog ongeveer 8 enthousiaste gastheren/vrouwen/jongeren die onze gasten buiten en binnen opvangen om ze de weg te wijzen, ze wat te drinken aanbieden en er zijn voor vragen. Ook hebben we nog 3 verkeersregelaars en 2 BHV’ers nodig.  Of u nu een paar uur meedraait of de hele dag, alle hulp is welkom!

En waar u goed zorgt voor de gasten, zorgen wij als de organisatie weer goed voor u. Dus reken af en toe op een bak koffie en iets lekkers van ons. Klinkt goed toch? Aanmelden kan onder het bericht in de kerkapp of door een bericht te sturen naar Hans Dorst (06-23310219) of Tom Horst (06-43084241).