Bouwupdate januari 2024

Gepubliceerd op 13 januari 2024 om 09:06

De bouwwerkzaamheden in het souterrain zitten in de afrondende fase en eind januari wordt gestart met de vooroplevering van het souterrain. Ook op de begane grond is veel gebeurd. Er is onder andere een begin gemaakt met de systeemplafonds, de eerste binnendeuren zijn geplaatst en er is hard gewerkt aan de houten bekleding in de hal en ontmoetingsruimte. In de nissen voor de kapstokken zal fotobehang worden aangebracht met foto’s van de Dorpskerk.

De komende periode wordt op de begane grond verder gewerkt aan de plafonds, het timmerwerk, het schilderwerk en de inrichting van de keuken. In de kerkzaal zal het akoestische spuitwerk worden aangebracht. Buiten is er begonnen met de aanleg van de terreininrichting en hier wordt in de komende weken verder aan gewerkt.

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.