Prijswinnaar van De Oosterpoort Puzzeltocht

Gepubliceerd op 19 maart 2022 om 08:53

Tijdens de voorjaarsvakantie zijn veel gezinnen op pad gegaan om De Oosterpoort Puzzeltocht te doen. Een puzzeltocht waarbij Woud een kerk bouwt. De puzzeltocht ging door het hele dorp van de Dorpskerk tot aan de plek waar De Oosterpoort gebouwd gaat worden. De winnaar van de puzzeltocht is inmiddels bekend.

Er zijn veel puzzels ingeleverd, in de afgelopen week konden we Senn de Kloe verrassen met een prijs die hij ontving als winnaar van de Oosterpoort Puzzeltocht.

De Oosterpoort Puzzeltocht heeft €500,- opgebracht. Dit brengt de totale opbrengst van de tot nu toe gehouden financiële acties op €1500,-. We bedanken iedereen die aan het succes van deze eerste acties heeft bijgedragen!

Volgende actie: De Oosterpoort pubquiz

Voor een leuke avond met familie of vrienden organiseert de werkgroep acties voor De Oosterpoort een pubquiz. Maak een team met je familie of vriendengroep en je hebt met elkaar een geweldige avond. De online pubquiz wordt gehouden op vrijdagavond 1 april en begint om 20:30 uur.  Word jouw team de winnaar van de online pub quiz? Aanmelden kan tot en met 30 maart.