Bouwupdate oktober 2023 + video

Gepubliceerd op 24 oktober 2023 om 20:27

De afgelopen maand zijn weer grote stappen gemaakt bij de bouw van De Oosterpoort. Het gevelmetselwerk is grotendeels gereed en de eerste steiger zijn verwijderd. Nu is goed te zien hoe mooi de gevels worden!

Ook binnen is hard doorgewerkt. Zo zijn alle binnenwanden in de huisartsenpraktijk gereed en is de stukadoor begonnen. Het plafond in de kerkzaal is vrijwel gereed en er is een start gemaakt met het aanbrengen van de binnenwanden op de begane grond. Helaas komen de glazen gevelpuien wat later dan gepland.

Binnenkort wordt gestart met het aanbrengen van de akoestische wanden en plafonds in de kerkzaal. Momenteel vinden gesprekken plaats met de gemeente over de aanleg van de parkeerplaatsen en de inrichting van het openbaar gebied. In november hopen we jullie meer duidelijkheid te kunnen geven over de oplevering en ingebruikname van ons prachtige nieuwe kerkelijk centrum!

Op zaterdag 25 november zal er een open dag worden georganiseerd, waarbij iedereen van harte welkom is om een kijkje te nemen in De Oosterpoort.

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.