Bouwupdate juni 2023

Gepubliceerd op 29 juni 2023 om 19:51

Er zijn in de achterliggende tijd veel zichtbare ontwikkelingen geweest op de bouwplaats. Begin juni zijn de wand- en dakpanelen van De Oosterpoort allemaal geplaatst. Het dak van de kerkzaal is inmiddels waterdicht gemaakt en nu wordt verder gewerkt aan de dakbedekking van het platte dak boven de zalen en ontmoetingsruimte. Ook is het gevelmetselwerk onlangs van start gegaan.

Voor de bouwvak zal vooral nog veel metselwerk plaatsvinden, maar ook het aanbrengen van de vloerverwarming en de betonvloer van de kerkzaal staan op de planning. In de benedenverdieping wordt de dekvloer aangebracht en na de bouwvak kan in het souterrain de afbouw beginnen.

Tijdens de ‘Startdag winterwerk’ op 16 september zal een kijkmoment worden georganiseerd op de bouwplaats.